اللهم عجل لولیک الفرج

نداشته 1400 ساله

اللهم عجل لولیک الفرج

نداشته 1400 ساله

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

یک شب قدر متفاوت با دیگر سال ها

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ


قدر

1400سال پیش خدا بر اثر قدر نشناسی مردم خدا آنان را از دسترسی راحت و مستقیم به ولی معصوم محروم کرد. از آن پس مشکلات در جهان، جوامع و خانواده ها زیاد شد که می شود گفت علت اصلی آن هم محرومیت (و یا بهتر است بگوییم غیبت)ولی معصوم بوده و است.


بد حجابی

چرا که قرار بود ما بفهمیم که مشکل اصلی و فقر حقیقی ما همین غیبت است.اما ما نمی فهمیم.1400 سال است که قرار است ما بفهمیم و هنوز نفهمیدیم.مشکلات روز به روز بیشتر شد ولی باز هم ما نفهمیدیم.فکر می کردیم خودمان می توانیم درستش کنیم و نتوانستیم.هر سال شب قدر آمد و در خواستمان از خدا رفع مشکلاتمان بود.اما ای دریع که حواسمان نبود فقر و مشکل اصلی ما نداشتن ولی معصوم بود که از جانب خدا برای اصلاح امور انسان ها فرستاده شود.

روز به روز از گناهانمان کم که نشد بیشتر هم شد.


گناه اخرالزمان

اما یک راه حل:

بنی اسرائیل هم مثل ما دچار شرایط سختی شدند اما آن بالاخره فهمیدند که علت مشکلاتشان چیست.دعا کردند .40 شبانه روز دعا کردند و فقط یک چیز از خدا خواستند.گفتند :خدایا گناهان ما مانع ظهور است.اشتباه کردیم .بفرست خدا یا اشتباه کردیم بفرست.

و خدا هم موسی را برای اصلاح امور و رفع مشکلات آنان فرستاد.

 

پس بیایید ما هم در لیالی مبارک و بزرگ همین کار را بکنیم.البته اگر قبول دارید که مشکل اصلی ما این است و جز این هیچ راهی برای رفع مشکلاتمان وجود ندارد.

 

این فیلم ها رو هم از دست ندهید:

بفهمیم امام زمان (عج) نداریم...اضطرار را بفهمیم...

مستند بفهمیم امام نداریم قسمت دوم

مستند بفهمیم امام نداریم قسمت سوم

ممنون می شم اگه که نظرتون را بگید.

  • hamed hajiyan

نظرات  (۱)

  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    عامین

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.