اللهم عجل لولیک الفرج

نداشته 1400 ساله

اللهم عجل لولیک الفرج

نداشته 1400 ساله

مشخصات بلاگ
اللهم عجل لولیک الفرج
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

رمضان-درک گرسنگان

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ


می گویند یکی از اهداف روزه درک گرسنگان است.

 لطفا به این آمار توجه کنید:

 

بنابر گزارش‌ها، توزیع ناعادلانه منابع غذایی بیش از ۸۰۰ میلیون گرسنه در جهان به وجود آورده است.
به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان خواربار و کشارورزی‌، برنامه تغذیه جهانی و صندوق بین‌المللی توسعه کشاورزی وابسته به سازمان ملل در گزارشی مشترک اعلام کردند در سراسر جهان حدود ۸۰۵ میلیون نفر از گرسنگی در عذاب هستند. بنابر این گزارش از  هر ۹ نفر، یک نفر در جهان گرسنه است.

بنابر این گزارش، بیش از همه کشورهای آفریقایی، به‌ویژه کشورهایی که جنوبی‌تر از صحرای آفریقا هستند، با مشکل گرسنگی درگیرند و از هر ۴ نفر یک نفر از گرسنگی رنج می‌برد.
علت گرسنگی نه کمبود منابع غذایی، بلکه تقسیم ناعادلانه این منابع  است. این در حالی است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از اضافه وزن رنج می‌برند.


 www.tabnak.ir


خوب سوالی که مطرح مشه این که مگه در جهان غذا کم است؟

نه طبق متن قرآن که می گوید:

انً کلٌ شیٍ خلقناهُ به قدرٍ

ما همه چیز را به اندازه (حساب شده) آفریدیم

علت وجود این تعداد گرسنه کمبود مواد غذایی نیست بلکه علت دیگری وجود دارد آن عدم توضیع عادلانه غذا در جهان است.همون طور احتمالا می دونید آمریکا گندم زیادی تولید میکند ولی مازاد آن را برای آسیب وارد نشدن به اقتصادش به دریا می ریخت.

چطور مگه ما کم سازمان جهانی داریم که در این زمینه فعالیت دارند؟نه خودتون بهتر می دونید که کم نیستند سازمان های مرتبط با این موضوع علت چیز دیگری ایست.

جهان مدیر می خواهد نه از این مدل مدیرانی که هم اکنون بر آن مدیریت دارند.یک مدیر که از طرف خدا باشد،مرتکب اشتباه و خطا نشود ،معصوم باشد و...


چاقیگرسنه

یک کلام جهان امام زمان می خواهد.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.